Foorumisymbioosi
WORMZ : Paradise : Individual Ink : Legacy Tattoo : Tatuata : Zombie Tattoo : Halo Tattoo : Precious Tattoo : CMA : Down Under : The Clinic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.10 - klo:02:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Ei se satu.. tai sit sattuu.
33916 viestiä 938 aihetta kirjoittanut 1627 jäsentä
Uusin jäsen: Martsu56
* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
+  Foorumisymbioosi
|-+  Foorumisymbioosi
| |-+  Ongelmat ja toivomukset
| | |-+  Ulkoasu, värit yms.
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ulkoasu, värit yms.  (Luettu 6999 kertaa)
Hene
Jäsen

« Vastaus #20 : 01.05.05 - klo:23:00 »

Oldskool on jees. Kalenterin merkitöjen väriä vois tosin muuttaa, on hieman hankala lukea.
tallennettu
WORMZ
Admin
*

« Vastaus #21 : 01.05.05 - klo:23:04 »

Oldskool on jees. Kalenterin merkitöjen väriä vois tosin muuttaa, on hieman hankala lukea.
Kyllä noi käyttäjien laittamat tapahtumat siellä näkyy ihan hyvin, noi juhlapäivät vaan on paskasti. Pitää koittaa etsiä mistä se muutetaan.
tallennettu

Felicity
Newbie
*

« Vastaus #22 : 07.05.05 - klo:00:15 »

"Entiseen foorumiin" vievät linkit voisi päivittää tälle uudelle sivulle...esim Paradisen ja Legacyn sivujen linkit vie väärään osoitteeseen...
tallennettu
WORMZ
Admin
*

« Vastaus #23 : 07.05.05 - klo:08:36 »

"Entiseen foorumiin" vievät linkit voisi päivittää tälle uudelle sivulle...esim Paradisen ja Legacyn sivujen linkit vie väärään osoitteeseen...
Niin vois. Sanoin siitä asianomaisille jo 2 viikkoa sitten.
tallennettu

zedla
Jäsen

« Vastaus #24 : 09.06.05 - klo:00:35 »

jotenkin oudosti messulaudoilla on tottunut valkoiseen taustaan ja tää musta vaatii silmiltä paljon tottua.
toisaalta ristiriitaisesti en ikinä pystyisi irkkaamaan muulla kuin mustalla taustalla, koska silmiin alkaisi särkeä.

mut kiva!
tallennettu

WORMZ
Admin
*

« Vastaus #25 : 09.06.05 - klo:00:58 »

jotenkin oudosti messulaudoilla on tottunut valkoiseen taustaan ja tää musta vaatii silmiltä paljon tottua.
toisaalta ristiriitaisesti en ikinä pystyisi irkkaamaan muulla kuin mustalla taustalla, koska silmiin alkaisi särkeä.

mut kiva!
Sitä voi vaihtaa valkoseks, lue noi ohjeet tuolta jostain >:O
tallennettu

zedla
Jäsen

« Vastaus #26 : 09.06.05 - klo:15:23 »

oho Roll Eyes no, ei kaikkea voi tajuta.
pus.
tallennettu

WORMZ
Admin
*

« Vastaus #27 : 09.06.05 - klo:19:50 »

Roll Eyes
tallennettu

^Rontti^
Newbie
*

« Vastaus #28 : 12.05.06 - klo:12:42 »

Mä tykkään tän ulkoasusta ja ihan selkee käyttää. Ei nyt välttis liity ihan suoraan tähän aiheeseen mutta noita "osioita" on tarpeeksi monta, selkeempi kattella vastauksia kun on tarkemmin rajattu.
tallennettu
Anni
Juniori
**

« Vastaus #29 : 11.06.08 - klo:15:38 »

Mun mielestä tää väritys ei toimi, enkä oikein sen vuoksi jaksa näillä sivulla ollakaan. Tää oranssi (?) teksti ei meinaa erottua mustasta taustasta ja varsinkin lainattua tekstiä lukiessa se häitsee, kun siinä käytetään pienempää fonttia. Lainauksia en meinaa jaksaa lukea ollenkaan, kun niitä joutuu tihrustaan, vaikka mulla on kyll hyvä lähinäkö. Voisko se teksti olla lainauksissa samankokoista kun muu teksti?
tallennettu
Esmi
Jäsen

« Vastaus #30 : 11.06.08 - klo:17:36 »

mikset vaiha tuolta asetuksista jotaa muuta teemaa, mis ois eri värit tai muuten erillaine? mie ainaki tykkään enempi täst mustavihreestä ja on helppo lukee jne.  Kiss
tallennettu
Itansha
Jäsen

« Vastaus #31 : 11.06.08 - klo:18:26 »

Täällä yksi hölmö ei ole edes huomannut että teeman voi muuttaa..

Mutta pidän tästä oranssi/musta-tsydeemistä. Erottuu huomattavasti muista foorumeista jotka on tosissaan pastelliväreineen kuin sairaalan seinät...
tallennettu

When I grow up I want to be nothing at all!
Anni
Juniori
**

« Vastaus #32 : 12.06.08 - klo:23:10 »

^Joo, en mäkään tajunnut.. Urpo. Nyt on Kliini. Kiitti!
tallennettu
WORMZ
Admin
*

« Vastaus #33 : 13.06.08 - klo:11:22 »

On pitäny pitkään laittaa toi kliini juttu oletukseks, toi oranssi oli vanhas symbioosis ja sieltä se tuli sit tännekki. Seki on monitorista kii mikä erottuu mistäkin, mul ainaki suurin osa kavereista käyttää tota oranssijuttua ja täälläki se toimii ihan hyvin.
tallennettu

Itansha
Jäsen

« Vastaus #34 : 13.06.08 - klo:15:40 »

Mä vaihdoin vihreäksi ja kokoajan on mielessä että pitäis vaihtaa takas oranssiks kun se toimii mulle parhaiten.

Oon laiska enkä saa aikaseks.
tallennettu

When I grow up I want to be nothing at all!
WORMZ
Admin
*

« Vastaus #35 : 13.06.08 - klo:15:53 »

Mä vaihdoin vihreäksi ja kokoajan on mielessä että pitäis vaihtaa takas oranssiks kun se toimii mulle parhaiten.

Oon laiska enkä saa aikaseks.
Oisit jättäny ton viestin kirjottamatta ja vaihtanu sen.
tallennettu

melk
Vieras
« Vastaus #36 : 03.12.08 - klo:21:11 »

Pystysköhän tätä foorumin leiskaa forcettaa johki toiseen resoon. On vähä kurjaa isommil näytöil ja resoilla +1600 +1900 kun tää skaalautuu koko näytön levyiseks sit täysii. O nii pitkii rivei tekstii sit ettei jaksa päätä käntää. Kappalejaotkaa ei paljoo auta Sad
tallennettu
WORMZ
Admin
*

« Vastaus #37 : 09.12.08 - klo:12:04 »

Kyl varmaa pystyy, eri asia jaksanko Sad Varmaa aika harvalla kuiteski on tommoset resoluutiot. Ite tuun 1600 kans kyl viel toimee.
tallennettu

december
Jäsen

« Vastaus #38 : 03.07.09 - klo:12:36 »

Ei liity ulkoasuun, mutta rakastan tätä mestaa. Ainoat nettisivut, mistä voi avata tarpeellisen määrän välilehtiä ilman että kone leipoo kiinni, muilta sivuilta 2-3 on ehdoton maksimi. En tiedä mistä johtuu mutta aivan loistava juttu. Kiss
tallennettu
Hurjiz
Jäsen

« Vastaus #39 : 03.07.09 - klo:12:45 »

Ei liity ulkoasuun, mutta rakastan tätä mestaa. Ainoat nettisivut, mistä voi avata tarpeellisen määrän välilehtiä ilman että kone leipoo kiinni, muilta sivuilta 2-3 on ehdoton maksimi. En tiedä mistä johtuu mutta aivan loistava juttu. Kiss

Samaa mieltä. Tääl ei oo mitään turhia java/flash ihme paskoja eikä mainoksia tai muita isoja kuvia.
tallennettu

The more the body is pierced, tortured, wounded, humiliated
the more complete his mans victory over pain,
the greater man victory over pain ,
the greater his victory over the flesh.
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!