Foorumisymbioosi
WORMZ : Paradise : Individual Ink : Legacy Tattoo : Tatuata : Zombie Tattoo : Halo Tattoo : Precious Tattoo : CMA : Down Under : The Clinic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.10 - klo:02:44

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
http://www.myspace.com/paradise_helsinki - Paradise Tattoo & Piercing, Helsinki
33916 viestiä 938 aihetta kirjoittanut 1627 jäsentä
Uusin jäsen: Martsu56
* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
+  Foorumisymbioosi
|-+  Muut keskustelualueet
| |-+  Yleinen paskanjauhanta / Non-bodmod related stuff
| | |-+  Ei oo kivaa ei
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 147 [148] 149 ... 153 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ei oo kivaa ei  (Luettu 102794 kertaa)
Hurjiz
Jäsen

« Vastaus #2940 : 11.03.10 - klo:10:30 »

Tuntuu, että valtaosalla bussikuskeista on iso, epämukava keppi jumissa niiden perseessä.

Ja ihan toiseen asiaan liittyen, voi vittu, kun vituttaa. Eikä oo kun ainoastaan oma vika.

Totta ja sama. Poskiontelotulehdusta pukkaa viel tohon päälle.
tallennettu

The more the body is pierced, tortured, wounded, humiliated
the more complete his mans victory over pain,
the greater man victory over pain ,
the greater his victory over the flesh.
hff,
Jäsen

« Vastaus #2941 : 11.03.10 - klo:18:24 »

Tuntuu, että valtaosalla bussikuskeista on iso, epämukava keppi jumissa niiden perseessä.

Täällä päin kaukoliikenteen bussikuskit on ihan mukavia, mut auta armias noiden matkustajien kanssa. Itse aina kyllä kysyn, ennen ku meen täydehkössä bussissa tuntemattoman viereen istumaan. Kukaan ei oo kyllä tähän mennessä kieltänyt istumasta viereen. Mutta usein vastaavassa tilanteessa viereeni tulee istumaan mitään sanomatta joku läski ämmä, joka tarvitsee perseensä alle puolet minunkin penkistäni. Yleensä täti alkaa myös kaivaa tavaroita käsilaukustaan ja samalla tökkii kyynärpäällään kylkeäni.

Valtaosalla näistä mitään sanomatta viereen istuvista ämmistä on hajusta päätellen kotonaan kissoja, tai he kärsivät itse virtsankarkailusta. Lisäksi ko. ämmät myös hikoilevat epätavallisen paljon, polttavat norttia, käyttävät keskimääräistä enemmän alkoholia eivätkä peseydy ainakaan joka päivä. Kokonaan oma lukunsa ovatkin vastaavanlaiset miehet. He eivät tosiaankaan istu hiljaa, vaan huutelevat törkeyksiä bussissa istuville naisille.

Monilla on myös tapana jouhevasti bussimatkan aikana hoitaa tärkeitä asioita puhelimitse. Tai sitten muuten vaan juoruta joutavia. Tärkeintä tietenkin on, että kaikki bussissa varmasti kuulevat. Moni myös kuuntelee mp3-soitintaan samalla periaatteella. Ihmettelen, eikö ihmisen oma kuulo kärsi, jos toisella puolella käytävää istuva kuulee toisen nappikuulokkeista biisien sanatkin varsin selvästi.

Vielä jonakin päivänä alan käydä koulussa omalla autolla.

« Viimeksi muokattu: 11.03.10 - klo:18:26 kirjoittanut hff, » tallennettu

Life is a hallucination.
mort
Veteraani

« Vastaus #2942 : 11.03.10 - klo:19:59 »

Pohjanmaan perukat muuttuvat joka kerta aina vain tylsemmiksi... Mitään varsinaista tekemistähän täällä ei oo eikä kavereilla (joita ei montaa kertaa vuodessa tule nähtyä) ole taaskaan aikaa tai kiinnostusta viettää iltaa yhdessä. Tympäisee, vituttaa ja surettaa. No lauantaina Jyväskylään, jospa siellä olis vähän pirteämpi meininki.
tallennettu

Liebe ist für alle da
aivi
Veteraani

« Vastaus #2943 : 11.03.10 - klo:21:47 »

Täällä päin kaukoliikenteen bussikuskit on ihan mukavia, mut auta armias noiden matkustajien kanssa. Itse aina kyllä kysyn, ennen ku meen täydehkössä bussissa tuntemattoman viereen istumaan. Kukaan ei oo kyllä tähän mennessä kieltänyt istumasta viereen. Mutta usein vastaavassa tilanteessa viereeni tulee istumaan mitään sanomatta joku läski ämmä, joka tarvitsee perseensä alle puolet minunkin penkistäni. Yleensä täti alkaa myös kaivaa tavaroita käsilaukustaan ja samalla tökkii kyynärpäällään kylkeäni.

Valtaosalla näistä mitään sanomatta viereen istuvista ämmistä on hajusta päätellen kotonaan kissoja, tai he kärsivät itse virtsankarkailusta. Lisäksi ko. ämmät myös hikoilevat epätavallisen paljon, polttavat norttia, käyttävät keskimääräistä enemmän alkoholia eivätkä peseydy ainakaan joka päivä. Kokonaan oma lukunsa ovatkin vastaavanlaiset miehet. He eivät tosiaankaan istu hiljaa, vaan huutelevat törkeyksiä bussissa istuville naisille.

Monilla on myös tapana jouhevasti bussimatkan aikana hoitaa tärkeitä asioita puhelimitse. Tai sitten muuten vaan juoruta joutavia. Tärkeintä tietenkin on, että kaikki bussissa varmasti kuulevat. Moni myös kuuntelee mp3-soitintaan samalla periaatteella. Ihmettelen, eikö ihmisen oma kuulo kärsi, jos toisella puolella käytävää istuva kuulee toisen nappikuulokkeista biisien sanatkin varsin selvästi.

x2. Tai itse en bussissa kyllä kysy lupaa ennen istumista, mutta istun yleensä sellain vinosti, että voin ottaa jaloillani tukee lattiasta ja jättää jonkin verran tilaa siihen väliin. Itelle tulee välillä sellanen kauhee kosketuskammo, ja se on tuskaa, jos joku isompi henkilö istuu siihen viereen ja vie just sen 1 1/2 henkilön tilan. Sit jos yritän ite muuttaa asentoo silleen, että väliin jäis tilaa, niin tyypit vaan valtaa sen itelleen   Angry.
Onneks käytän enimmäkseen 102 päättäriltä päättärille, niin pääsen ite valtaamaan tyhjän penkkirivin.
Laitan yleensä osan kamoista siihen penkille, ja yritän viestiä sillä ihmisille, että ottaisivat jonkun muun paikan jos voivat, koska itseä ei oikein huvita tunkea omaa kehoa, reppua ja yleensä kahta täyttä kauppakassia yhelle istuimelle.
tallennettu

I think you've heard me say; my hands are cold, but my heart's on fire.
WORMZ
Admin
*

« Vastaus #2944 : 11.03.10 - klo:21:53 »

Se on parasta ku lähtee helzingistä junalla ja sattuu samaan vaunuun jonkun hullun perheen kanssa, jotka on ollu parin päivän viinanhakureissulla johonkin naapurimaahan ja tietty sit vähintään viimenen päivä on jo riidelty ja viel pitäs muutama tunti junassa jaksaa. On kaikki sadat lavat kaljaa ja sidukkaa ja lapsille karkit ja energiajuomat, joita tietty syyään koko matka ja sokerihumalassa viel hermostutetaan vanhempia entisestään. Pari kertaa on tollai sattunu ja se viel kyl fiilixet aika tehokkaasti ku ei itekkää oo ihan täysissä voimissa yleensä ku on tatska- tai olutreissu takana.
tallennettu

aivi
Veteraani

« Vastaus #2945 : 11.03.10 - klo:22:05 »

Haluisin sellaset oikeasti hyvät äänenvaimentajakuulokkeet. Sit vois vaan laittaa ne korviin ja hymyillä muille ihmisille leijuillessaan hiljaisuuden euforiassa.
tallennettu

wartti
Jäsen

« Vastaus #2946 : 12.03.10 - klo:19:17 »

Mullon kahdella viimeisimmällä pitemmällä reissulla viereen sattunut joku nuori sälli, jolla on elämä menny vähän kiville. Sitten ne siellä vollottaa, että onpa elo inhaa kun on linnareissu tiedossa tai luottotiedot perseellään. Viimeisin tais kyllä olla lisäksi aineissa, kun heilu ja sävelsi siinä koko ajan jotain. Tosin ne on yleensä aika harmittomia, kun niille riittää se, että välillä aina tokaiset "Niin juu" .. "Joo, tollastahan toi on" tai jotain yhtä ympäripyöreetä.
tallennettu

kyllä se sattuu, kuoppaan langeta, jonka itselleen kaivoi.
WORMZ
Admin
*

« Vastaus #2947 : 12.03.10 - klo:19:29 »

Mullon kahdella viimeisimmällä pitemmällä reissulla viereen sattunut joku nuori sälli, jolla on elämä menny vähän kiville. Sitten ne siellä vollottaa, että onpa elo inhaa kun on linnareissu tiedossa tai luottotiedot perseellään. Viimeisin tais kyllä olla lisäksi aineissa, kun heilu ja sävelsi siinä koko ajan jotain. Tosin ne on yleensä aika harmittomia, kun niille riittää se, että välillä aina tokaiset "Niin juu" .. "Joo, tollastahan toi on" tai jotain yhtä ympäripyöreetä.
Mä onneks saan noitten kans viikoittain hengailla töissä Smiley
tallennettu

chirobo
Veteraani

« Vastaus #2948 : 12.03.10 - klo:23:37 »

x2. Tai itse en bussissa kyllä kysy lupaa ennen istumista, mutta istun yleensä sellain vinosti, että voin ottaa jaloillani tukee lattiasta ja jättää jonkin verran tilaa siihen väliin. Itelle tulee välillä sellanen kauhee kosketuskammo, ja se on tuskaa, jos joku isompi henkilö istuu siihen viereen ja vie just sen 1 1/2 henkilön tilan. Sit jos yritän ite muuttaa asentoo silleen, että väliin jäis tilaa, niin tyypit vaan valtaa sen itelleen   Angry.
Onneks käytän enimmäkseen 102 päättäriltä päättärille, niin pääsen ite valtaamaan tyhjän penkkirivin.
Laitan yleensä osan kamoista siihen penkille, ja yritän viestiä sillä ihmisille, että ottaisivat jonkun muun paikan jos voivat, koska itseä ei oikein huvita tunkea omaa kehoa, reppua ja yleensä kahta täyttä kauppakassia yhelle istuimelle.

Miks oot parempi ihminen ku se läski, jos itsekin viet 2 paikkaa? Sama kai se on, onko ne kaks täyttä kauppakassia osa sun ruhoos vai ei, jos ne sen tilan vie joka tapauksessa.
tallennettu
aivi
Veteraani

« Vastaus #2949 : 13.03.10 - klo:01:15 »

Miks oot parempi ihminen ku se läski, jos itsekin viet 2 paikkaa? Sama kai se on, onko ne kaks täyttä kauppakassia osa sun ruhoos vai ei, jos ne sen tilan vie joka tapauksessa.
Mä vien ne 2 paikkaa sillon kun bussi ei ole täynnä, ja ihmisille riittää istumapaikkoja. Sitten kun huomaan bussin täyttyvän, tiivistäydyn. Ja jos tulen istumaan jonkun ihmisen viereen, niin laitan ne tavarat ja oman ruhoni sellain, että en tunge sen toisen ihmisen tilaan. Oli sitten kyse tavaroista tai ihmisvartaloista, toivoisin muidenkin ihmisten kunnioittavan ihmisten henkilökohtaista tilaa (personal space, mikä ihme sen suomenkielinen vastine on? Yritin jopa googlettaa :p)
tallennettu

WORMZ
Admin
*

« Vastaus #2950 : 13.03.10 - klo:12:39 »

Oli sitten kyse tavaroista tai ihmisvartaloista, toivoisin muidenkin ihmisten kunnioittavan ihmisten henkilökohtaista tilaa (personal space, mikä ihme sen suomenkielinen vastine on? Yritin jopa googlettaa :p)

Millanen ratkaisu sulla ois sit tollaseen tilanteeseen missä iso ihminen vie väkisin enemmän kuin sen mikä sille on varattu? Oisko seisominen koko matkan ajan ok?
tallennettu

Justus Van Ovas
Jäsen

« Vastaus #2951 : 13.03.10 - klo:16:31 »

Läskeille vois olla juoksumattopaikkoja.
tallennettu

aivi
Veteraani

« Vastaus #2952 : 13.03.10 - klo:16:56 »

No siis ite ainakin istun sellain, että jos tarvin ekstra tilaa, niin vien tilaa tavallaan siitä käytävältä, enkä sen ikkunapaikalla istuvan tilasta. Jaloilla täytyy ottaa tukea lattiasta, mutta ei se nyt mitenkään kauheen raskasta oo.
Jos on niin isokokoinen henkilö, että tollanenkaan ei oikein auta, niin en mä siit alkais mielessäni kiroomaan. Toivois vain, että ne jotka pystyy, ottais muut ihmiset huomioon tässä asiassa.
tallennettu

chirobo
Veteraani

« Vastaus #2953 : 14.03.10 - klo:01:13 »

Mää oon kyllä silti sitä mieltä, ettei ne ole pelkät läskit, jotka istuu liian lähellä tai tulee sun personal spaceen. Tai haisee pahalle. Oon tarpeeks läski tarttuakseni tähän asiaan, mutta ainakin oon puhdas ja haisen hyvältä. Ja pidän laukut sylissä kun istun bussissa. Ja mahdun yhteen lentokoneen penkkiin. Ja pyrin aina istumaan niin, etten kosketa viereistä, enkä koe tarveta survoa ihrojani kenekään syliin. Paitsi poicciksen. 

Ymmärrän kyllä tilantarpeen sinänsä, lienee aika kansallisominaisuus suomalaisille ylipäänsä, että pidetään ihmiset fyysisesti kaukana. Mä esimerkiksi ahdistun hirveästi siitä, jos ihminen seisoo liian lähellä jutellessa, enkä silloin pysty kattomaan silmiin. Sitten yritän ottaa vaivihkaa askeleita taaemmas, ja luontainen lähelläseisoja tulee automaattisesti perässä, yhyy. Itse en kuitenkaan vierasta koskettamista jutellessa esimerkiksi käsivarteen tms, toiset kuulemma ahdistuu sellaisestakin.
tallennettu
aivi
Veteraani

« Vastaus #2954 : 15.03.10 - klo:00:25 »

Mää oon kyllä silti sitä mieltä, ettei ne ole pelkät läskit, jotka istuu liian lähellä tai tulee sun personal spaceen. Tai haisee pahalle.
Totta.

Ei oo kivaa ei, millon tää talvi loppuu.

tallennettu

hff,
Jäsen

« Vastaus #2955 : 15.03.10 - klo:21:17 »

Ymmärrän kyllä tilantarpeen sinänsä, lienee aika kansallisominaisuus suomalaisille ylipäänsä, että pidetään ihmiset fyysisesti kaukana. Mä esimerkiksi ahdistun hirveästi siitä, jos ihminen seisoo liian lähellä jutellessa, enkä silloin pysty kattomaan silmiin. Sitten yritän ottaa vaivihkaa askeleita taaemmas, ja luontainen lähelläseisoja tulee automaattisesti perässä, yhyy. Itse en kuitenkaan vierasta koskettamista jutellessa esimerkiksi käsivarteen tms, toiset kuulemma ahdistuu sellaisestakin.

Hyrr, yks päivä jonotin ruokalassa niin takana seisova muija tunki koko ajan kroppansa/tissinsä kiinni miun selkään. Sit ahdistuin ja yritin koko ajan päästä pari senttii irti siitä kuitenkaan läämimättä samalla tavalla edelläni seisovaa ihmistä, mut tää eukko tuli koko ajan uudestaan perseeseen kiinni. Oli ihan karmeeta, en kestä olla tuollein täysin vieraissa ihmisissä kiinni. Enkä tajua mihin se tuolla pyrki, lyhentämään jonoa ja säästämään tilaa ehkä?
tallennettu

Life is a hallucination.
Lady_luck
Zombie Tattoo Help

« Vastaus #2956 : 19.03.10 - klo:14:12 »

Aamu alkoi TAAS lumitöillä. EI ENÄÄ LISÄÄ LUNTA KIITOS!!!
tallennettu
laps.
Veteraani

« Vastaus #2957 : 22.03.10 - klo:21:53 »

Yhyy, en tykkää yhtään et mun rohvessori ei puhu englantia, ja assari on jotenkin pelottava. Ehkä se on vaan sen tyyli eikä mitään henkilökohtaista, mut en tykkää yhtään miten se nakkelee väripurkkeja tms. pöydälle, huokailee tuskastuneena jos kysyy jotain ja tuhahtelee väheksyvästi jos yrittää kertoa, miten itse on tottunut toimimaan. Kaikki sanoo, että se on mukava ukko, ja kyllä se välillä vähän hymyileekin, mut mua vaan ahdistaa. Toimintatapojen lisäksi myös matskut on eriä, hapoista puhumattakaan. Yleensä tottunut syövyttämään rautakloridilla about puolisen tuntia, täällä se tehdään viidessä minuutissa jollain turkoosilla litkulla, mikä on sekoitettu jostain maatalousmyrkystä (jos oikein ymmärsin), vedestä ja suolasta. Taidan opetella vain pari tekniikkaa, ja tehdä niillä jotain paskoja duuneja loppukevään itsenäisesti. Lisäks mulla ei oo mitään paikkaa mihin laittaa mun kamoja, enkä tiijä tuunko saamaankaan, kun kaikilla paikallisilla oppilaillakaan sitä mahdollisuutta ei ole.

Lisäks oon ollu huono ottamaan mitää kontaktia ihmisiin, tällä hetkellä mulla on oikeestaan 3 kaveria. Kyllä nyt jotain jonniinjoutavia jutustelee koulussa/bailuissa, mut ketään ei oo päässy niin lähelle, et tietäs haluaako hengailla vapaa-ajalla vai ei.

Mut muuten vaihdossa on ihan mukavaa!
tallennettu
WORMZ
Admin
*

« Vastaus #2958 : 23.03.10 - klo:13:25 »

Mä en tajua miten ASENNE-sanalla jaksetaan vieläkin markkinoida. Esim. uuden helsinki inkin takana on joku virustentorjuntaohjelmamainos, jossa lukee KUN ASENNE RATKAISEE, NORTON SUOJAA. Mikä vitun asenne? Virustentorjunta-asenne? Voiks sen homman tehdä erilaisilla asenteilla ja onks tatuoiduilla ostokykyisillä nuorilla aikuisilla virustentorjuntaa kohden ihan oma asenne? Vitun asenne.
tallennettu

Lady_luck
Zombie Tattoo Help

« Vastaus #2959 : 23.03.10 - klo:13:28 »

Mä en tajua miten ASENNE-sanalla jaksetaan vieläkin markkinoida. Esim. uuden helsinki inkin takana on joku virustentorjuntaohjelmamainos, jossa lukee KUN ASENNE RATKAISEE, NORTON SUOJAA. Mikä vitun asenne? Virustentorjunta-asenne? Voiks sen homman tehdä erilaisilla asenteilla ja onks tatuoiduilla ostokykyisillä nuorilla aikuisilla virustentorjuntaa kohden ihan oma asenne? Vitun asenne.

Mä kans repeilin tolle!  Grin Mutta kai sä huomasit, että siinä myös saa jotain alennusta jos on tatuointi?  Eli nyt kuvaa ottamaan kaikki nekin joilla ei vielä ole: saat nortonin virustorjunnan halvemmalla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 147 [148] 149 ... 153 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!