Foorumisymbioosi
WORMZ : Paradise : Individual Ink : Legacy Tattoo : Tatuata : Zombie Tattoo : Halo Tattoo : Precious Tattoo : CMA : Down Under : The Clinic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.10 - klo:02:53

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
http://www.myspace.com/dutattoo - Down Under Tattoo, Hyvinkää
33916 viestiä 938 aihetta kirjoittanut 1627 jäsentä
Uusin jäsen: Martsu56
* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
+  Foorumisymbioosi
|-+  Kehonmuokkaus
| |-+  Kehonmuokkaus ja elämä / Body modifications and life
| | |-+  Kehon koristelu + puoliso = ?
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 3 [4] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kehon koristelu + puoliso = ?  (Luettu 8654 kertaa)
Hurjiz
Jäsen

« Vastaus #60 : 30.01.09 - klo:14:32 »

Oikea asenne.
tallennettu

The more the body is pierced, tortured, wounded, humiliated
the more complete his mans victory over pain,
the greater man victory over pain ,
the greater his victory over the flesh.
Valkoinen
Newbie
*

« Vastaus #61 : 28.02.09 - klo:01:20 »

Kehtaakohan näin vanhaa aihetta nostaakkaan? No, nostanpa nyt silti.

Eli nyt kun olisi tullut aika alkaa sitä rautaa naamaan tökkimään, ei tyttöystävä lämpene ajatukselle lainkaan. Kuulemma tämän näköiseen mieheen tykästyi, ja nyt sitten lisääntyykin rauta ja ison skaalan tatuoinnitkin suunnitelmissa lähitulevaisuudessa. Eikä tahdo miehestään "helistintä". Tottakai sitä olisi vähän innostuneempaa vastaanottoa asiaan toivonut, mutta toisaalta ymmärrän. Jos ei tykkää niin ei tykkää, mutta parempi nyt sitten olisi vaan opetella tykkäämään. En minä voi jonkun muun mieltymyksien mukaan elää ja jos ei kelpaa niin kyllä niitä naisia riittää joille kelpaa.

Sori hani  Kiss

Mulla taas avomies oli harkitsemaani lävistystä vastaan, oli silleen "älä nyt viitti" "et oo tosissas", sit kun yks päivä päätin x-temporeen käydä nappaamassa korun ja näytin sitä ku tulin kotiin oli mies aluks vähän pettyny, mutta jo parin päivän päästä ihan fiiliksissä Smiley Luulen et jos on pikkasenkin sopeutuvainen niin ku jonku aikaa on kattellu tottuu(tosin en nyt tätäkään halua yleistää). Onhan se aika surullinen juttu jos sun ja "elämäsi rakkauden" väliin tulee muutama gramma metallia tai tilkka mustetta. Tosin myönnän etten ollut aluksi mieheni ensimmäisestä tatuoinnista kovin innoissani, kuvasta kyllä paikasta en.. Protestoin sitä vastaan monta kuukautta, mutta onneksi mies piti pintansa..ja kun näin kuvan olin aivan myyty -paikka oli täydellinen sille Smiley
tallennettu
Jaw
Juniori
**

« Vastaus #62 : 28.02.09 - klo:21:45 »

^ tuttu skenaario  Grin

Oli sitten kyse hiusten leikkuusta, kuvista, uusista vaatteista tai mistä tahansa muusta. Kyllä se oma on tullut jostain syystä joskus valittua ihan oikeilla perusteilla - eipä sitä suhdetta tällaiset asiat kaada - etenkään jos niitä jaksaa miettiä enemmän kuin pari viikkoa. Ja aika usein se, mistä ennakkoluulojen ja ongelmien vyyhti alkaa selvitä on se tuttu ja turvallinen peili. Kyllähän se varmaan kaatuu johonkin muuhun, jos on kaatuakseen, oli (teko)syynä sitten lävistys tai beiget housut.

(btw, vaihtelukin on ihan kivaa - myös siinä omassa puolisossa ja ainahan se on parempi jos se yllättää ilman, että tulee kaikkea vaihtamisesta aiheutuvaa ikävää sivuprojektia  Wink )

tallennettu
Puppet_Master
Newbie
*

« Vastaus #63 : 01.03.09 - klo:13:43 »

Minulla on ainakin tähän asti ollut helppoa puolison kanssa tällaisten asioiden suhteen.
Puolisoni ei ole tippaankaan kiinnostunut tatuoinneista ja lävistyksista, eikä kuulemma voisi itse koskaan ottaa sellaisia, mutta minulla sellaiset ovat kuulemma ihan ok. Hän on muutenkin siitä ihana, että minun ulkonäkö (niin ihana kuin se kuulemma onkin ; ), ei ole koskaan ollut suhteemme suuri kysymys.

Silloin kun sain viime syksynä päähäni, että haluan sittenkin tatuoinnin (tai monta), kysyin kyllä puolisoltani, että onko hänellä mitään asiaa vastaan. En kysynyt niinkään siksi, että olisin pelännyt, että tatuointi olisi mikään kynnyskysymys suhteessamme, vaan ennemminkin siksi, että minusta on vaan kohteliasta keskustella suhteessa myös itseä koskevista suunnitelmista ja antaa toiselle mahdollisuus ilmaista mielipiteensä niistä.

Eipä hänellä ole ollut mitään tatuointia vastaan. Eikä hän ole ainakaan vielä alkanut protestoimaan siitäkään, että tatuointeja on erittäin suurella todennäköiseyydelle tulossa lisää. Olen kyllä huomannut, että hän ei taida olla mitenkään suoranaisen rakastunut tatuointiini, sillä yleensä jos hän tykkää jostain asiasta minussa, hän kyllä ylistää sitä säännöllisesti. Koska tatuointi ei ole saanut osakseen mitään alkuaikojen uteliaisuutta ja myöhemmin lähinnä kohteliasta kiinnostusta kummempaa huomiota, tulkitsen, että hän ei saa siitä mitään massiivisia viboja. Pääasia, ettei kuva kuitenkaan häiritse.

Seuraavaksi ajattelin alkaa lämmitellä kultaani nännilävistykselle... Wink

Yleisemmällä tasolla voin sanoa tähän keskusteluun, että ihmisten ei yleensäkään pitäisi antaa ulkonäön olla niin suuri kysymys parisuhteessa. Onhan se tietenkin kiva, jos sitä kumppania on myös mukava katsella, mutta ei sillä ulkonäöllä voi joka tapauksessa pysyvää suhdetta rakentaa.

Jo yli kahdeksan vuotta kestäneessä suhteessa olen myös oppinut sen, että suhde on pääsääntöisesi sitä onnellisempi, mitä vähemmän siinä yrittää muuttaa toista ja kontrolloida sen tekemisiä. Tietenkin on olemassa sellaisia asioita, joihin joutuu ehkä puuttumaan, mutta tatuoinnit ja lävistykset eivät vielä välttämättä ole niitä... (ainakaan jos se toinen ei ole ottamassa hakaristiä otsaan).
tallennettu
_iTTnA
Newbie
*

« Vastaus #64 : 01.03.09 - klo:21:15 »

hohhoijaa lävistykset ja tyttöystävän mielipiteen kysyminen on ainainen tappelun aihe.. on jopa todennu et ota vaikka tatuointeja mielummin kuin läväreitä?Huh!
Ja ei haluais kuulema elämään "rautanaaman" kanssa... Aika latistavaa tuollanen juttu koska kuiteskin olis mukavaa jos sais edes jonkin kannustavan lauseen kun ite on niin tohkeissaan asiasta.. Noh katotaan millanen tappelu saadaan aikaan kun ens pe tyttöystävä istuu tatuointi penkkiin ja samalla reissulla aattelin lävistää nännini;D
Ja ollakseni huono ihminen voisin karusti todeta että en ole tippaakaan kiinnostunut hänen mielipiteestä ainakaan jos se on kielteinen Grin positiivinen palaute on aina mukavaa.
tallennettu
Millimer
Jäsen

« Vastaus #65 : 02.03.09 - klo:15:41 »

Meillä ei ole asian kanssa ongelmaa,onneksi! Tuolta toiselta puoliskoltanikin löytyy lävistyksiä,tosin hän on enemmän keskittynyt tatuiointeihin. Yhdessä sitten suunnitellaan ja hehkutellaan tulevia juttuja Smiley

Exän kanssa hommat oli sitten ihan erit. Sen aikoihin en omistanut yhtään lävistystä, suunnittelin kyllä. Ja erehdyin sanomaan jopa ääneen että joku lävistys ois aika kiva. No, poikaystävä siihen et no rumiahan ne on. No sinänsä en välittänyt tuosta, kaikesta muustakin oli erimielisyyttä sen kanssa. Mutta paras oli ehdottomasti exän isä, se kun sanoi että jos lävistyksen hommaan niin ei hänen kattonsa alle ole enää asiaa!  Roll Eyes No, voitte arvata ettei juuri muutenkaan tuon tyypin kanssa synkannut.

tallennettu
aivi
Veteraani

« Vastaus #66 : 02.03.09 - klo:19:47 »

hohhoijaa lävistykset ja tyttöystävän mielipiteen kysyminen on ainainen tappelun aihe.. on jopa todennu et ota vaikka tatuointeja mielummin kuin läväreitä?Huh!
Ja ei haluais kuulema elämään "rautanaaman" kanssa... Aika latistavaa tuollanen juttu koska kuiteskin olis mukavaa jos sais edes jonkin kannustavan lauseen kun ite on niin tohkeissaan asiasta.. Noh katotaan millanen tappelu saadaan aikaan kun ens pe tyttöystävä istuu tatuointi penkkiin ja samalla reissulla aattelin lävistää nännini;D
Ja ollakseni huono ihminen voisin karusti todeta että en ole tippaakaan kiinnostunut hänen mielipiteestä ainakaan jos se on kielteinen Grin positiivinen palaute on aina mukavaa.
Mä oon pitänyt sitä aina jotenkin outona, kun jotkut ihmiset on pro-lävistykset mut anti-tatuoinnit tai toisinpäin... tai siis ei siinä oikeasti ole mitään outoa, mutta mä jotenkin lokeroin kaikki bodmod jutut yhteen ryhmään päässäni ja samoin myös niistä eri jutuista pitävät ihmiset (vihaajat ja sit ihmiset, joille koko bodmod on yhdentekevää on sit erikseen).
tallennettu

I think you've heard me say; my hands are cold, but my heart's on fire.
Lady_luck
Zombie Tattoo Help

« Vastaus #67 : 04.03.09 - klo:16:55 »

Mä kyllä lokeroin tatuoinnit ja lävistykset ihan täysin eri hommiks. Jos ne ois jotenkin samanlaisia, niin sillä logiikalla varmasti kaikki silikonit yms. jutut menis kanssa samaan kategoriaan. Kyllä mä tunnenkin paljon tatuoituja ihmisiä, jotka ei ymmärrä lävistyksiä ollenkaan, eikä se oo ikinä ihmetyttänyt mua, kun ne on kuitenkin niin eri juttu.
tallennettu
Jaw
Juniori
**

« Vastaus #68 : 04.03.09 - klo:20:55 »

Joo en itsekään asettele mitenkään vastakkain tatuointeja ja lävistyksiä, mutta samaan kategoriaan en niitä laske. Kummastakin etsii ihan eri tavalla kauneutta - lävistysten osalta se on ihan erilaista kuin mitä kuvataiteella saa aikaan. Ei mitenkään kyllä  saa niitä samaan kategoriaan.

Ehkä korkeintaan siltä osalta että kehonmuokkausta on kumpikin, mutta sillä perusteella pitää kyllä kaikki kauneuden eteen tehtävä leikkely ja implantit laskea myös mukaan. Kauniita nekin voivat olla ( ja ovatkin usein, sen vuoksihan niitä tehdään) - mutta täysin eri tavalla kaunis, mitä jokin iholla oleva kuva voi olla. Sillä oletettavasti myös sen puolison suhtautuminen voi todellakin olla ihan erilaista, riippuen mitä arvioidaan ja mistä näkökulmasta.

« Viimeksi muokattu: 04.03.09 - klo:20:57 kirjoittanut Jaw » tallennettu
aivi
Veteraani

« Vastaus #69 : 04.03.09 - klo:23:13 »

Niin mä kyl tiedän että lävistykset, tatuoinnit ja muut bodmod jutut on ihan erilaisia, mutta ehkä ne on vaan sulautunut mun mielessä yhtenäiseksi massaksi, kun tulee katsottuu vaan keskustelupalstoja ja muita sivustoja, joissa kaikkia näitä asioita käsitellään... se on ihan normaalia, että jotkut tatuoidut tyypit ei ymmärrä/tykkää lävistyksistä, mutta mut on vaan yllättäny, kun on törmänny ihmisiin, jotka hyväksyy kehomuokkauksen jotkut puolet mut vihaa toisia. Että ei se täydellinen suvaitsevaisuus vallitse kehonmuokkaajienkaan keskuudessa.

Tuli mieleen, kun kerran yhen pojan (oltiin ehkä juuri ja juuri kavereita, ei todellakaan mitään enempää ) kanssa keskusteltiin lävistyksistä ja tatuoinneista, ja kun selitin tatuointisuunnitelmiani, niin hän vaan sanoi, että hän ei halua minun hankkivan muuta kuin jonkun ihan pienen. Sillon kyllä hiukan ärsytti ja teki mieli kysyä, että hänenkö päätös se sitten on.
Ei ole paljoa kokemusta asiasta kehonkoristelu vs. pitkäaikainen suhde, mut mun on vaikeeta kuvitella muuttavani itseäni tai omia suunnitelmiani (siis kehonkoristelun suhteen) vain jonkun toisen ihmisen takia. Jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa. Saa sit ajan myötä nähä.
tallennettu

I think you've heard me say; my hands are cold, but my heart's on fire.
unprivate
Newbie
*

« Vastaus #70 : 29.10.09 - klo:22:15 »

Oma poikaystäväni on suhtautunut kyllä tosi hyvin lävistyksiini ja tatuointeihini, vaikka itsellä ei ole edes korvissa reikiä. Juuri viime viikonloppunakin sain kuulla vain, miten mun uusin tatuointi on tosi hieno. Exäni valitti jo pelkästään labretista ja sen jälkeen on tullut melko paljon lävistyksiä lisää ja tietenkin tatuoinnit. Toisaalta olenkin sen verran itsepäinen, että en kuuntelisi, jos toinen valittaisi, että et ainakaan ota lisää tai sulla on noita jo liikaa. Teen niin kuin itse haluan, mutta onhan se paljon kivempaa, ettei tule kumppanin kanssa ongelmia tästä aiheesta.

Hieman off topic, mutta on sekin hyvä juttu, ettei tuo ole missään vaiheessa tehnyt suurta numeroa bodimodeistani siinäkään mielessä, että ootpa sä erikoinen ja on hienoa, että sulla on noita ja näin... Koska tiedän vaikka saaneeni enemmän kiinnostusta osakseni joiltakin vastakkaisen sukupuolen edustajilta osittain sen takia, että olen niin "erikoinen".  Roll Eyes
tallennettu
Musja
Jäsen

« Vastaus #71 : 03.02.10 - klo:20:25 »

Mun nykyinen äijä on melkolailla tatuoitu ja lävistyksetkin on kielessä + molemmissa nänneissä, joten ei sano mitään mun lävistyksiin, joita on tällähetkellä 7 kpl + korvat. Osti jopa mulle lahjakortin jolla saan seuraavan lävistyksen. Itse ostin äijälle tatuointilahjakortin.  Cheesy Näin sen pitääkin mennä.  Kiss
tallennettu

Только когда пливёшь против течения, понимаешь чего стоит свободное мнение.
k-o
Newbie
*

« Vastaus #72 : 04.02.10 - klo:15:49 »

Edellinen oli kovastikin vastaan, mutta sopeutui. Nykyinenkään ei ole mitenkään innoissaan, mutta ei vastaankaan.
tallennettu

"lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off... but it's better if you do"
hff,
Jäsen

« Vastaus #73 : 04.02.10 - klo:21:17 »

Miun miehel ei oo mitään nykysii lävärei (korvissa + napa + nänni) vastaan, mut uusia en oikein "sais" ottaa kun ei tykkää varoo niit parannellessa. Nyt kyllä vois jotai uutta ottaakin, ku ei oo sen päänsärky kun viikonloppusin kun se intistä lomille pääsee. Niska ois aika kiva lävistyttää...
tallennettu

Life is a hallucination.
Zalla
Newbie
*

« Vastaus #74 : 01.03.10 - klo:23:02 »

Molemmat tykätään tatuoinneista ja hyvällä alullakin tämä kehonkoristelu jo on.
Itse olin nuorempana lävistetympi - miehellä ei ole ollut yhtään lävistystä eikä varmaankaan tule mutta eipä
ole koskaan mitään pahaa sanonut koruistani mitä ennen oli tai näistä parista nykyisestäni.
tallennettu
K-9
Newbie
*

« Vastaus #75 : 11.03.10 - klo:19:23 »

Antaisin mitä tahansa jos puoliso suhtautuisi modauksiin edes välinpitämättömästi. Olen kuitenkin itse lävistäjänä ja lävistyksiä löytyy vain 5 kappaletta joista yksikään ei ole naamassa. Tatuointeja löytyy 3. Aina jos suunnittelen uutta kuvaa tai haaveilen lävistyksestä niin uhataan jo kamojen pakkaamisella. Siippa tosin tietää että jos saisin päättää olisi hänkin päästä varpaisiin tatuoitu, mutta ei niin ei. Tosin nyt olen jo niin tuskastunut että menin varaamaan kaverilta jo tatuointi ajan niin saahaan sleeveen jatkoa. Katsotaan sitten että jatkuuko suhde vai ei  Grin En halua elää elämääni kuin joku pahainen teini joka joutuu pyytämään isiltä luvan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 [4] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!