Foorumisymbioosi
WORMZ : Paradise : Individual Ink : Larypiercing : Tatuata : Zombie Tattoo : Halo Tattoo : Precious Tattoo : Bonafide HKI : Down Under : The Clinic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
19.04.14 - klo:06:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
37067 viestiä 1096 aihetta kirjoittanut 1835 jäsentä
Uusin jäsen: mrmojorisin
* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
+  Foorumisymbioosi
|-+  Kehonmuokkaus
| |-+  Lävistykset / Piercings
| | |-+  kielikoru ja hampaat
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: kielikoru ja hampaat  (Luettu 1934 kertaa)
valapatto
Newbie
*

« : 20.07.10 - klo:20:21 »

Vaikuttaako kielikoru millä tavalla esim. hampaiden kiilteeseen tai muuhun vastaavan ?
Onko korun materiaalilla vaikutusta asiaan? Hammashan voi haljeta varman jos kovaa puraisee, onko kokemuksia?
Jos pallot ovat esim. muoviset niin varmaankaan eivät vahingoita hammasta niin paljon kuin metalliset?

tallennettu
Hurjiz
Jäsen

« Vastaus #1 : 21.07.10 - klo:08:28 »

Vaikuttaako kielikoru millä tavalla esim. hampaiden kiilteeseen tai muuhun vastaavan ?
Onko korun materiaalilla vaikutusta asiaan? Hammashan voi haljeta varman jos kovaa puraisee, onko kokemuksia?
Jos pallot ovat esim. muoviset niin varmaankaan eivät vahingoita hammasta niin paljon kuin metalliset?

Vaikuttaa jos puret sitä tappia/palloa. Ja materiaalista sen verran että kaverilla ei ainakaan pysy muoviset pallot ollenkaan (varmaan jotain pilipali laatua).
tallennettu

The more the body is pierced, tortured, wounded, humiliated
the more complete his mans victory over pain,
the greater man victory over pain ,
the greater his victory over the flesh.
Elmeri
Juniori
**

« Vastaus #2 : 01.08.10 - klo:13:00 »

Noku mul oli vielä pitkä tappi (ku oli alotuskoru), niin se alapallo kolisi ihan sikana mun alahampaisiin ja kyl mä kiilteiden takia aika paljon pelkäsin. Sitten kun tuli korun lyhennys niin eipä se koru oon kolissut enää mihinkään, paitsi jos sillä nyt ihan kauheesti temppuilee. Ite oon kai pari kertaa purassut korua, mut ei oo mikään haljennut.

Pitäis mennä hamppilääkärille ni sit sais kuulla koko totuuden et onks hampaille tapahtunut jotain.
tallennettu
taemi
Jäsen

« Vastaus #3 : 01.08.10 - klo:17:17 »

Vaikuttaa jos puret sitä tappia/palloa. Ja materiaalista sen verran että kaverilla ei ainakaan pysy muoviset pallot ollenkaan (varmaan jotain pilipali laatua).

mahtaako toi olla kovin yleistä, ettei muovipallot pysy? kävin hammaslääkäril teininä nii paljo et ois voinu kutsuu sitä parhaaks ystäväks, tosin olin itse aina kolmiolääkkeiden vaikutuksen alaisena. muovikorua olen siis miettinyt ihan vaan jos sillä säästyisi suuremmilta hammasmurheilta. mutta eipä siitä hirveesti iloa oo jos pallot tippuu. :I
tallennettu

flying is learning how to throw yourself at the ground and miss
december
Jäsen

« Vastaus #4 : 01.08.10 - klo:17:40 »

Mulla on ainakin kielessä pysyny muovipallot hyvin aina, niitä en koskaan oo nielly mutta muita palloja kyllä oon. Tiedä sitten.
tallennettu
lennu
Newbie
*

« Vastaus #5 : 03.08.10 - klo:15:26 »

just tuossa äsken purasin ensimmäistä kertaa KUNNOLLA kielikoruun, ollu siis parisen viikkoa suussa. hyvin rusahti ja tuntu tosi mukavalle, ekaks ajattelin et eihä sielt mitää lohjennu.. vaa kylläpä lohkes sittenki, onneks vaan pieni pala. syyskuussa on hammaslääkäri, kattoo sitte että mitä hyö siellä sanovat. mut en kyllä mainitse että kielikorua puraisin, vaan jotai muuta kovaa   Roll Eyes

en malta oottaa lyhyempää korua ja vaikkapa sitten niitä muovisia palloja.
tallennettu
taemi
Jäsen

« Vastaus #6 : 04.08.10 - klo:14:55 »

mut en kyllä mainitse että kielikorua puraisin, vaan jotai muuta kovaa   Roll Eyes

hiukan epäilen ettei selitykset mee läpi. mutta onkohan sillä edes mitään väliä.  Wink
tallennettu

lennu
Newbie
*

« Vastaus #7 : 05.08.10 - klo:01:18 »

mut en kyllä mainitse että kielikorua puraisin, vaan jotai muuta kovaa   Roll Eyes

hiukan epäilen ettei selitykset mee läpi. mutta onkohan sillä edes mitään väliä.  Wink

totta, totta.. : D

lohkespa muuten kahest hampaast muruset! kivakiva. ylhäält ja alhaalt. kyllä hammaslääkärin tädit taas tykkää!
tallennettu
taemi
Jäsen

« Vastaus #8 : 05.08.10 - klo:21:27 »

lohkespa muuten kahest hampaast muruset! kivakiva. ylhäält ja alhaalt. kyllä hammaslääkärin tädit taas tykkää!

entistä enemmän menee läpi "jotain pikkukiviä mä vaan"
toivottavasti ei pahasti lohjennut, kipeet hampaat on ikävintä. ):
tallennettu

pauliina555
Newbie
*

« Vastaus #9 : 06.08.10 - klo:03:22 »

Mulla ollut kielikoru jo reilusti toista vuotta, ei ole hampaisiin kolissut sopivilla palloilla/tapilla. kyllä se ensimmäisinä viikkoina syödessä huomautteli olemassaolostaan mutta näin pitkän ajan jälkeen korun olemassaoloa ei edes muista.

Ei ole toiminut itselläni nuo muoviset pallot, niistä menee helposti kierteet paskaksi tai ihan vaan "ympäri" jos kiristää liikaa.. Siinä vaiheessa se pallo ihan yksikertaisesti tippuu kun ilman kierteitä tietenkään pysy paikassa. En kyllä suosittele muovisia, vähänkin kun leikkii niin tappi on pian käyrä Wink kokemusta löytyy! Osta itselles sopiva tappi ja pienet pallot, ei tuota ongelmaa ainakaan täälläpäin Smiley
tallennettu
chirobo
Veteraani

« Vastaus #10 : 07.08.10 - klo:21:42 »

Mä otin koko paskan pois, kun alkoi huolestuttaa liikaa hampaitten puolesta. Tappi oli ihan hyvänmittainen, ei normaalisti pahemmin kolissut mihinkään, mutta muutaman kerran tuli vuosien varrella haukattua niin kunnolla, että en enää halunnut ottaa riskejä. Varsinkin, kun on paljon (isojakin) paikkoja hampaissa.
tallennettu
lennu
Newbie
*

« Vastaus #11 : 23.08.10 - klo:23:04 »

entistä enemmän menee läpi "jotain pikkukiviä mä vaan"
toivottavasti ei pahasti lohjennut, kipeet hampaat on ikävintä. ):

kyllä joo, pikkukivet on osa miun ruokavaliota. ttaaai sitten eei.
eipä nuo kipeenä ollu, mitä nyt toista vihlo muutaman päivän, nyt ne on ihan kunnossa kumpikin Smiley kyllä ne siellä lääkärissä varmaan niitä vilkasee, tai jos ei, ni komennan että vilkasevat!
nyt on lyhyempi tappi eikä mitään huolta että hampaat tippuis! Wink
tallennettu
kaissu
Newbie
*

« Vastaus #12 : 10.09.10 - klo:20:18 »

Mulla hinkkaa alapallo alaetuhampaisiin tai siihen niiden ikeneen, aamuisin aina kipeä, mutta muuten ei vaikuta mitenkään. Onko tästä paljonkin haittaa?
tallennettu

napis & kieli :>
Elmeri
Juniori
**

« Vastaus #13 : 10.09.10 - klo:23:23 »

Onks sulla harjotuskoru vai ihan normi koru? Toi voi aiheuttaa ikenen vetäytymistä.... ja se ei oo hyvä juttu...

Mut mulla hankas alahampaita harjotuskorussa se alapallo ku se oli niin pitkä, mutku sai vaihdettua siihen normi koruun ni sit hankaus loppu  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!