Foorumisymbioosi
WORMZ : Paradise : Individual Ink : Larypiercing : Tatuata : Zombie Tattoo : Halo Tattoo : Precious Tattoo : Bonafide HKI : Down Under : The Clinic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
23.04.14 - klo:23:35

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
37067 viestiä 1096 aihetta kirjoittanut 1835 jäsentä
Uusin jäsen: mrmojorisin
* Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
+  Foorumisymbioosi
|-+  Kehonmuokkaus
| |-+  Tatuoinnit / Tattoos
| | |-+  Näppylöitä tatuoinnissa?!
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Näppylöitä tatuoinnissa?!  (Luettu 3527 kertaa)
LnK
Juniori
**

« : 15.06.05 - klo:20:41 »

Eli huomasin tässä vähän aikaa sitten että yhden tatuoinnin alta tulee pari pientä finnin näköistä näppylää, onko kellään muulla ollut samanlaista? Tuskin on mitään vakavaa eikä ole kovin näkyviä mutta kiinostaa mitä ne on, miksi ne on siinä, ja saako hoidettua pois jotenkin??

Muissa tatuoinneissa ei ole näppylöitä joten tuskin olen allerginen mutta tämä tatuointi on kyllä otettu eri paikassa kuin nuo pari muuta.
tallennettu
wartti
Jäsen

« Vastaus #1 : 15.06.05 - klo:21:38 »

Tukkiutuneita huokosia nuo varmasti ovatten. Mulla kanssa välillä niitä puksahtelee.  Smiley

Niin ja ne tulee siihen samasta syystä kuin normi-ihossakin. Näkyvät vaan hieman helpommin. Wink
tallennettu

kyllä se sattuu, kuoppaan langeta, jonka itselleen kaivoi.
Weismyller
Newbie
*

« Vastaus #2 : 20.06.05 - klo:08:20 »

jokuhan mainitsi aikasemmalla threadilla että tietty rasvaa aiheuttaa hälle näppylöitä?
tallennettu
LnK
Juniori
**

« Vastaus #3 : 20.06.05 - klo:18:43 »

Joo mulle tuli semmoisisa näppylöitä bepanthenista mutta nämä ei ole semmoisisa.
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!